
Wat zoek je?
Nu GRATIS bij elke bestelling een SkiWebShop Goggle Cover t.w.v. € 9,90. De Goggle Cover wordt automatisch meegestuurd!
Wat zoek je?
Is het artikel toch niet helemaal naar wens, dan kun je het natuurlijk retour sturen. Houd hierbij rekening met het volgende:
Let op! Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.
Wanneer je het retourpakket inlevert, ontvang je een verzendbewijs. Daarop staat een track&trace code, waarmee je het pakket kunt traceren via de website van de vervoerder. In sommige gevallen ontvang je deze code per email. Via de track&trace kun je zien wanneer het geretourneerde pakket is aangekomen in ons magazijn.
Je kunt ook een foto maken van je retourlabel voordat je het pakketje inlevert. Daarop staat de barcode en de postcode van ons magazijn, die je kunt gebruiken om het pakket te volgen.
Je ontvangt je geld altijd zo snel mogelijk. Wij streven ernaar het geld binnen 14 werkdagen terug te storten nadat wij het pakket retour hebben ontvangen in ons magazijn. Voor een snelle en correcte afhandeling is het belangrijk dat je het retourformulier invult en toevoegt aan je retourpakket.
Mocht je na 14 dagen nog geen bevestiging hebben ontvangen, ook niet in je spambox, stuur dan een mail met je naam en ordernummer naar onze klantenservice.
Ruilen is helaas niet mogelijk. Je kunt het huidige artikel, waar je niet tevreden mee bent, binnen 14 dagen retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste maat of een ander product.
Je vindt het retourlabel en retourformulier in de blauwe folder "Veel plezier op de piste!", die je samen met je bestelling hebt ontvangen.
Zit het retourformulier niet in de folder? Dan kun je ook je bestelbevestiging printen. Geef hierop aan welke artikelen je terugstuurt en met welke reden.
Zit het retourlabel niet in de folder? Neem dan contact op met onze klantenservice
Bij SkiWebShop betaal je een bijdrage van €2,00 voor het retour zenden van je pakket. Dit bedrag houden wij in bij het terugbetalen van je bestelling.
Wanneer je de bestelling volledig retour stuurt, ontvang je ook de verzendkosten (min de retourkosten van €2,00) terug.
Indien er slechts een deel van de bestelling geretourneerd wordt, ontvang je alleen het bedrag van de geretourneerde artikelen min €2,00 en dus niét de verzendkosten.
Extra gemaakte verzendkosten, zoals bijvoorbeeld avondlevering, express delivery of eilandentoeslag worden niet teruggestort na het retourneren van je bestelling.
Online winkelen is natuurlijk gemakkelijk, snel en flexibel. Het nadeel is echter wel dat als mensen ‘te veel’ bestellen en weer retour sturen, dit zonde is voor het milieu. Wij willen natuurlijk nog heel lang tussen de bomen door kunnen skiën. Door middel van de lage retourkosten van €2,- hopen we jou bewust te maken van je shopgedrag, maar je ook de flexibiliteit te geven. Daarnaast staat tegenover deze bijdrage natuurlijk ook een goede en snelle service vanuit ons.
Uiteraard kunnen ook onze sale producten binnen 14 dagen na ontvangt geretourneerd worden.
Bij sommige kortingscodes gelden bepaalde voorwaarden, zoals een minimaal bestelbedrag. Indien je na het retourneren van producten niet meer aan deze voorwaarden voldoet, wordt de korting niet meer toegepast op je bestelling. Mocht je hier vragen over hebben, stuur gerust een mail naar onze klantenservice.
Ja, alle artikelen mogen samen in 1 doos. Het is hierbij wel belangrijk dat van iedere bestelling een retourformulier in de doos zit. Met dit formulier kunnen wij zien welke artikelen bij welke bestelling horen. Op de doos hoeft maar 1 retourlabel te worden geplakt.
Wij begrijpen dat je cadeautjes ruim voor de feestdagen wil bestellen. Laat ons weten wanneer je je aankoop mogelijk later dan binnen 14 dagen wenst te retourneren. Stuur ons een e-mail zodra je de bestelling geplaatst hebt.
SkiWebShop verlaten?Je kunt je winkelmand bewaren voor later!