Retourneren

Hoe kan ik artikelen retour sturen?

1. Verpak de items met alle labels eraan bevestigd in de originele verpakking. Gebruik een stevige doos.
2. Maak hier alsjeblieft je retourlabel aan:
Maak hier je retourlabel aan >

3. Plak het retourlabel dat je hebt aangemaakt op de doos. Verwijder overige labels.
4. Breng je pakket naar het door jou gekozen afleverpunt van de pakketdienst en lever het daar in.

Wat is het retourbeleid van SkiWebShop?

Geen zorgen, je kunt je producten met gemak retourneren!

Hier zijn de details:

- Binnen 14 dagen na ontvangst kun je het artikel terugsturen.
- Zorg ervoor dat het artikel ongedragen en ongebruikt is. Enkel onbeschadigde items in hun oorspronkelijke  verpakking (zoals skihelmdozen, thermokleding, etc.) kunnen geretourneerd worden. Verpak het altijd stevig. Gebruik geen dozen van bijvoorbeeld helmen of snowboots als retourverpakking. Stop deze altijd in een extra doos.
- Zorg ervoor dat het artikel nog voorzien is van zijn originele labels.

Let op: als een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kunnen we het helaas niet verwerken en kunnen we geen terugbetaling aanbieden.

Is mijn retourpakket al bij jullie aangekomen?

Wanneer je het retourpakket inlevert, ontvang je een verzendbewijs. Daarop staat een track&trace code, waarmee je het pakket kunt traceren via de website van de vervoerder. In sommige gevallen ontvang je deze code per email. Via de track&trace kun je zien wanneer het geretourneerde pakket is aangekomen in ons magazijn.

Je kunt ook een foto maken van je retourlabel voordat je het pakketje inlevert. Daarop staat de barcode en de postcode van ons magazijn, die je kunt gebruiken om het pakket te volgen.

Hoe snel heb ik mijn geld terug?


Je ontvangt je geld altijd zo snel mogelijk. We streven ernaar het bedrag binnen 7 dagen nadat we het retourpakket veilig in ons magazijn hebben ontvangen, terug te storten op je rekening.

Indien je na 7 dagen de terugbetaling en de bevestigingsmail nog niet hebt ontvangen, zelfs niet in je spambox, aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Vermeld je naam en ordernummer zodat we meteen voor je aan de slag kunnen!

Is het mogelijk een product om te ruilen?

Helaas kunnen we geen directe ruil aanbieden. Geen zorgen! Als je niet helemaal tevreden bent met je huidige artikel, kun je het binnen 14 dagen retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste maat of een ander product.

Zijn er kosten verbonden aan de retourzending?

Voor het retourneren van producten vragen wij een bijdrage van €2 per zending. Hiervoor kan je gemakkelijk een retourlabel aanmaken via ons online portal waardoor je je pakket met gemak terug kunt sturen naar ons magazijn.

Wil je de retourkosten voor een ander land weten? Bekijk de kosten hier:

 

Retourkosten per land:

 

Meld je retour aan >

Krijg ik ook mijn verzendkosten terug?

Bij een volledige retour van je bestelling ontvang je de verzendkosten van het versturen terug. Je betaalt dus voor je bestelling uiteindelijk alleen €2 retourkosten.

Bij een gedeeltelijke retour ontvang je alleen het bedrag van de geretourneerde artikelen, en dus niet de verzendkosten.

Extra verzendkosten, zoals avondlevering, express verzending of eilandentoeslag, worden niet terugbetaald na retournering van je bestelling.

Kan ik producten in de sale ook retourneren?


Natuurlijk kun je ook onze sale producten retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

Mijn kortingscode is niet meer toegepast na mijn retour, waarom niet?


Bepaalde kortingscodes hebben specifieke voorwaarden, zoals een minimum bestelbedrag. Als je na het retourneren van producten niet meer aan deze voorwaarden voldoet, wordt de korting niet langer toegepast op je bestelling. Heb je hier vragen over? Aarzel niet om een e-mail te sturen naar onze klantenservice.

Kan ik verschillende bestellingen in 1 doos terugsturen?

Absoluut! Alle artikelen kunnen in één doos worden geplaatst. Het is echter cruciaal dat de producten allemaal zijn aangemeld in ons online retourportaal. Slechts één retourlabel hoeft op de doos te worden geplakt, dus het is niet nodig om twee labels aan te schaffen.

Kan ik mijn order tijdens de feestdagen later retourneren?

We snappen dat je graag vroeg cadeautjes koopt voor de feestdagen. Als je denkt dat je aankoop mogelijk pas na 14 dagen retourneren, laat het ons weten. Stuur ons een e-mail zodra je de bestelling hebt geplaatst. We helpen je graag verder!

SkiWebShop verlaten?Je kunt je winkelmand bewaren voor later!