Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

iDeal

Betaal gemakkelijk en snel met iDeal. Kies voor de betaalmethode iDeal en vervolgens de bank waar je betaalrekening loopt. Je wordt dan doorgestuurd naar een beveiligde betaalpagina van de door jouw gekozen bank waar je op de voor jou bekende manier inlogt. De gegevens van je betaling zijn al ingevuld, Controleer of het bedrag en de begunstige correct zijn en keur de betaling met een iDeal goed. Wanneer je gebruik maakt van een mobiel apparaat, kun je je betaling voltooien via QR code door middel van de iDeal app. Nadat de betaling gelukt is, ontvang je van ons een bevestigingsmail met jouw ordernummer.

Creditcards

Wij accepteren betalingen met Visa, Mastercard and Maestro. Om met je creditcard te betalen, dien je te beschikken over het CVV-CVC nummer. Dit is een beveiligingscode die je kunt vinden achterop de creditcard.

Apple Pay

Apple Pay is een internationale betaalmethode van het merk Apple. Wanneer je gebruik maakt van Apple apparaten zoals een iPhone, iPad, Apple Watch of Mac kun je online betalingen doen met je Apple Wallet app. Het betalingsproces is bijzonder eenvoudig en snel. Apple Pay maakt het mogelijk om je bankpas of creditcard te koppelen aan je Apple Wallet. Er wordt via de gezicht- of vingerscanner (Face-ID of Touch-ID) geverifieerd of de juiste persoon probeert te betalen. Bij online betalingen op de Mac wordt Touch ID gebruikt. Wanneer de Mac geen Touch ID ondersteunt, heb je een iPhone of Apple Watch nodig om de betaling te bevestigen. 

Google Pay

Google Pay is een uiterst veilige, snelle en eenvoudige betaalmethode. Met de Google Pay app betaal je je online aankopen met een Android-smartphone. Je kunt verschillende pinpassen, creditcards en ook je Paypal account aan je Google Pay koppelen voor versleutelde betalingen, welke geautoriseerd worden door middel van biometrische gegevens. Je selecteert Google Pay in checkout en rond de betaling af via je Android apparaat met biometrics.

België

Voor onze Belgische klanten hebben we naast bovenstaande mogelijkheden ook nog twee andere betaalmogelijkheden. Dit zijn Bancontact en Sofort.

Bancontact

Onze Belgische klanten die een bankrekening in België hebben, kunnen standaard met Bancontact betalen. Bevestig in de checkout de inhoud van je winkelmandje en kies Bancontact als betaalmethode. Volg de instructies online samen met je digipass of kaartlezer. Nadat de transactie voltooid is, krijg je op je scherm een bevestiging van je betaling. Heb je je bancontact kaart niet bij? Geen probleem. Betaal je online aankoop met de Payconiq by Bancontact-app op je smartphone. Dat is snel, veilig en eenvoudig.

SOFORT Banking

SOFORT Banking is een erg gemakkelijke en veilige betaalmethode. Het is niet nodig om extra account gegevens aan te maken en dit maakt het proces extra snel. Door middel van internetbankieren wordt het bedrag direct afgeschreven. Kies SOFORT als betaalmethode. Je wordt doorgestuurd naar een beveiligde betaalpagina van SOFORT Banking. Selecteer hier je land en de naam van de bank waarmee je wilt betalen. Na het inloggen, kies je vanuit welke rekening je je betaling wilt voltooien en bevestig je betaling. Daarna word je teruggestuurd naar onze webshop.

Kan ik ook achteraf betalen?

Het is bij ons niet mogelijk om achteraf te betalen. De order is pas geslaagd wanneer de betaling is gelukt. Je kunt er wel voor kiezen om met creditcard te betalen. Het bedrag wordt dan pas op een later moment afgeschreven.

Er gaat iets fout tijdens het betalen, wat nu?

Wat vervelend dat er iets fout is gegaan tijdens het betalen! Dit kan een aantal redenen hebben.

  • Het gebruik van een verkeerde card (bijv. pinpas in plaats van creditcard)
  • Een blokkade op de creditcard, doordat je vanuit een ander land probeert te betalen. Wij zijn gevestigd in Nederland.
  • Het saldo op de betaalkaart is niet hoog genoeg om de betaling te voldoen.
  • De internetbrowser pakt de betaling niet goed op.

Wanneer er problemen zijn met een betaalpas of creditcard, neem dan contact op met de bank. Wanneer het niet aan de pas ligt, maar aan je internetbrowser, kun je proberen de betaling nogmaals vanaf een andere browser (Chrome, Firefox, Internet Explorer) of een ander apparaat (laptop, tablet, telefoon) uit te voeren. Controleer ook je internetverbinding. Ook kun je proberen met een andere betaalmethode je bestelling af te ronden. Mocht de betaling nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected] Beschrijf alle stappen die je al hebt ondernomen en stuur ons een screenshot van het probleem of de foutmelding. Wij controleren het graag voor je.

Hoe weet ik dat ik bij SkiWebShop veilig online bestel?

De website van SkiWebShop is beveiligd. Dit kun je zien door de letter S achter ‘http’ in de adresbalk van de internetpagina. De extra S achter http staat voor veilig (secure). Ook staat voor het adres in de adresbalk een slotje weergegeven. Dit betekent dat de website is versleuteld via een moderne Cipher Suite.

Betalingen bij SkiWebShop worden verwerkt door Dotpay, PayPal, MultiSafePay of SofortBanking, die de veiligheid van betalingen garanderen door gebruik te maken van het SSL-versleutelingssysteem. Bij gebruik van een creditcard maken wij ook altijd gebruik van 3D-secure.

Kan ik BTW vrij bestellen buiten de EU?

SkiWebShop rekent geen BTW op bestellingen met een afleveradres buiten de Europese Unie. Het is echter mogelijk dat je invoerkosten moet betalen voor de producten die je hebt besteld. Deze kosten zijn bepaald door de lokale douane. SkiWebShop heeft hier geen invloed op. Om deze reden neemt SkiWebShop geen verantwoordelijkheid voor dergelijke kosten en kunnen wij u ook niet assisteren in het invoerproces.

In geval van retour blijven alle douanekosten voor rekening van de klant.

SkiWebShop biedt niet de service van btw-teruggave aan de klanten, die naar een adres binnen de EU bestellen en hun aankoop vervolgens exporteren naar een land buiten de EU.

SkiWebShop verlaten?Je kunt je winkelmand bewaren voor later!