Pre-Season Sale: tot 70% korting + 10% extra korting op alles met een SALE-label. Gebruik de code: EARLYBIRD10
Vaak is het zo dat er pas na het plaatsen van een bestelling een account wordt aangemaakt. Wanneer dit het geval is - is de geplaatste order niet zichtbaar in je account. Het is helaas niet mogelijk voor ons om orders achteraf aan een account te koppelen. Om je alsnog op de hoogte te houden versturen wij je een mail met daarin de track&trace code zodra je order aangemeld is bij de vervoerder.
Het is ook mogelijk dat je bestelling niet zichtbaar is in je account wanneer je deze hebt geplaatst zonder in te loggen, als gast.
Oeps! Dubbele bestelling? Helaas, annuleren niet mogelijk. Geen zorgen, je kunt een van beide bestellingen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Bij vragen, neem gerust contact op met onze klantenservice.
Helaas kunnen we geen meerdere bestellingen in één pakket verzenden. Ons team gaat direct aan de slag om bestellingen snel te verzenden, en het samenvoegen van pakketjes is niet mogelijk. We raden aan om alle gewenste artikelen in één bestelling te plaatsen en goed te controleren voordat je afrekent. Voor elke afzonderlijke bestelling worden verzendkosten berekend. Bestel slim en geniet straks volop van je wintersportavontuur!
Bij ons is een account niet verplicht om een bestelling te plaatsen. Je kunt je bestelling afronden als gast of met een account. Toch adviseren we je om een account aan te maken. Hiermee kun je later je bestellingen gemakkelijk inzien en bijhouden. Ook als je eerder bij SkiWebShop hebt besteld, is het handig om al je bestellingen overzichtelijk bij elkaar te hebben! Geniet van het gemak en plezier van winkelen bij ons.
Soms kan het gebeuren dat het gewenste product dat je via Google hebt gevonden niet meer in onze winkel verkrijgbaar is. Gegevens in zoekmachines kunnen vertragingen hebben bij het bijwerken, waardoor de informatie mogelijk verouderd is. Om teleurstelling te voorkomen, raden we je aan rechtstreeks via onze website te winkelen, waar je de actuele voorraadstatus van producten vindt. Indien een product of maat tijdelijk uitverkocht is, adviseren we je om de productpagina de komende 3 weken in de gaten te houden. Het kan zijn dat het product weer terugkomt op de website. Mocht je een bestelling hebben geprobeerd te plaatsen maar de pagina hebben verlaten of een fout hebben gemaakt, dan worden de producten tijdelijk voor je gereserveerd in ons systeem. Na een bepaalde tijd worden ze automatisch weer beschikbaar voor anderen, en kun je ze opnieuw bestellen.
In zeldzame gevallen, zoals wanneer een product tegelijkertijd door meerdere klanten wordt besteld, kan het voorkomen dat het niet beschikbaar is. Als dit gebeurt, zullen we je direct op de hoogte stellen en het bedrag voor de niet-beschikbare goederen terugstorten naar de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Onze excuses voor het eventuele ongemak, we streven er altijd naar om je de best mogelijke winkelervaring te bieden!
SkiWebShop verlaten?Je kunt je winkelmand bewaren voor later!