Schrijf u in > en ontvang 10% korting op alle SNOW-producten
Gratis verzending vanaf €200,00*
De verzendkosten en bezorgopties kunnen variëren op basis van het land van bestemming.
Type | Cost | Notes |
---|
Handling fee
Er wordt een handling fee van €1,00 berekend aan elke bevestigde bestelling. Dit bedrag zie je voordat je de bestelling plaatst. De fee dekt handelingen zoals het verzamelen en controleren van de artikelen, het monteren van bindingen (indien gevraagd), het verpakken van de producten en het labelen van het pakket.
Ja, we verzenden geen skihelmen en ski-braces (Againer en Ski-Mojo) naar de Verenigde Staten en Canada. Ook verzenden we geen ski's, skistokken en skisimulatoren buiten de EER (Europese Economische Ruimte).
Je ontvangt een Track & Trace-code op je e-mail zodra je bestelling is verzonden. Controleer zelf de status via ons Track & Trace-portal.
Het kan tot 48 uur duren voordat je Track & Trace-informatie zichtbaar is. Updates volgen vaak pas na de eerste scan in het sorteercentrum. In het weekend zijn er meestal geen wijzigingen. De pakketten worden dan op maandag weer gescand.
Wil je weten waar je bestelling is? Gebruik dan onze handige trackingportal.
Nee, na het afronden van je bestelling is het niet mogelijk om het adres te wijzigen. Als je bestelling al is verzonden en je het Track & Trace-nummer hebt ontvangen, kun je proberen het adres te wijzigen via de vervoerder (bijv. PostNL) of je pakket te laten doorsturen naar het juiste adres.
Het moment waarop je een e-mail ontvangt met de Track & Trace-code van je pakket, is het moment waarop je bestelling klaar staat in het magazijn om verzonden te worden. De Track & Trace kan je pas volgen zodra het pakket door de vervoerder is gescand, dit kan 48 uur duren.
Wanneer je bestelling na 48 uur nog steeds de status heeft "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt", kan het zijn dat het door de drukte bij de vervoerder later opgepakt wordt. In de periodes zoals bijvoorbeeld Black Friday en in de decembermaand kan dit iets vaker voorkomen. In dit geval adviseren wij om de tracking te blijven volgen.
Vraag je buren of huisgenoten. Het kan goed zijn dat je pakketje bij de buren is afgeleverd, zelfs als dit niet in de Track & Trace te zien is. Bezorgers doen dit wanneer ze je pakketje niet bij jou thuis kunnen bezorgen. Het kan ook zijn dat een huisgenoot het pakketje heeft ontvangen.
Is je pakketje niet bij de buren afgeleverd of door een huisgenoot aangenomen? Geef het dan 2 dagen de tijd. Vaak wordt het toch nog afgeleverd.
Als je na 2 werkdagen nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien nodig zullen we een onderzoek starten naar je pakketje.
Ben je niet thuis, dan geeft de pakketbezorger het pakket af bij de buren of bij een pakketpunt bij jou in de buurt. Je kunt dit volgen via de Track & Trace-code of de app van de vervoerder.
Door drukte bij ons magazijn en de vervoerders kan je pakket vertraging oplopen. We raden aan tijdig te bestellen.
Voor eilanden in Nederland wordt geen toeslag gerekend. Voor eilanden buiten Nederland geldt wel een eilandtoeslag. Deze toeslag wordt niet vergoed bij retourzendingen.
Neem direct contact op met onze klantenservice als je pakket verkeerd is afgeleverd. We zoeken samen naar een oplossing.
Voor bestellingen met een afleveradres buiten de EU rekenen wij geen BTW. Houd er wel rekening mee dat de lokale douane invoerkosten kan rekenen – deze kosten zijn voor eigen rekening en wij hebben hier geen invloed op.
Ook bij een retour blijven eventuele douanekosten voor jouw rekening.
Bestel je binnen de EU en exporteer je daarna zelf naar buiten de EU? Dan kunnen wij geen BTW-teruggave regelen.