Verzenden

De track&trace geeft aan “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt".

Het moment waarop je een email ontvangt met de track&trace van je pakketje, is het moment waarop je bestelling klaar staat in het magazijn om verzonden te worden. Zodra het pakket in het sorteercentrum van de vervoerder wordt verwerkt, vindt de eerste scan plaats.

Wanneer je bestelling na 48 uur nog steeds de status "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt" heeft, kan het zijn dat het door de drukte binnen de vervoerder, bijvoorbeeld bij een sorteercentrum, iets later opgepakt wordt. In de periodes zoals bijvoorbeeld Black Friday en decembermaand kan dit iets vaker voorkomen. In dit geval adviseren wij om de tracking te monitoren.

Mijn pakket is volgens track&trace bezorgd, maar ik heb niets ontvangen.

1. Vraag je buren of huisgenoten. Grote kans dat je pakketje bij de buren is bezorgd, ook als dit niet in track&trace te zien is. Dit doet de bezorger als hij een pakket niet bij je thuis kan bezorgen. De zending kan ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot.

Let op: Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL niet langer een briefje achter als er niemand thuis is. PostNL informeert je digitaal, dus alleen per e-mail of via de PostNL-app, waar je pakket is bezorgd: bij de buren of bij een PostNL-punt. Het is daarom handig om een PostNL-account aan te maken. Daarmee kun je je pakket altijd volgen, ook in de PostNL-app.

2. Is je pakket niet bij de buren bezorgd of door je huisgenoot aangenomen? Dan raden we je aan om 2 dagen af te wachten. In veel gevallen waarbij je pakket in track&trace bezorgd lijkt te zijn, maar je hebt het nog niet ontvangen, wordt de zending waarschijnlijk alsnog bij je afgeleverd.

3. Heb je na 2 werkdagen nog steeds niets ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Mocht het nodig zijn, starten we een onderzoek naar je pakket.

Ik was niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?

Ben je niet thuis, dan geeft de pakketbezorger het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Dit kun je altijd controleren via de track&trace code.

Let op: Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL niet langer een briefje achter als er niemand thuis is. PostNL informeert je digitaal, dus alleen via de track&trace code in de e-mail of via de PostNL-app, waar je pakket is bezorgd: bij de buren of bij een PostNL-punt. Het is daarom handig om een PostNL-account aan te maken. Daarmee kun je je pakket altijd volgen, ook in de PostNL-app.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling ingepakt en aangemeld is bij de vervoerder, ontvang je een Track&Trace-code per e-mail. In de e-mail staan de instructies voor het volgen van je pakket.

Het komt regelmatig voor dat je al wel een track&trace hebt ontvangen, maar je pakketje nog niet verzonden lijkt te zijn. Het pakket is dan al wel vanuit ons magazijn aan de vervoerder meegegeven maar de vervoerder heeft het pakket nog niet verwerkt. Er komt pas actie in de track&trace nadat het pakket de eerste scan in het sorteercentrum heeft gehad. 

Ik kan mijn bestelling niet volgen

Nadat je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, kan het tot 48 uur duren voordat de tracking informatie op de wesbite van de vervoerder zichtbaar is. Afhankelijk van de snelheid van de vervoerder, worden de pakketjes vaak laat op de avond of de volgende dag gescand. 

In het weekend zijn er meestal geen wijzigingen. De pakketten worden dan op maandag weer gescand. 

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?

Zodra je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, gaan wij meteen met je bestelling aan de slag om deze zo snel mogelijk klaar te hebben staan voor verzending. Daardoor is het helaas niet mogelijk om nog een wijziging door te voeren. Indien het adres echt niet klopt, raden wij je aan direct contact op te nemen met de vervoerder.

Wat is de verwachte levertijd?

De verwachte levertijd is op dit moment 1-2 werkdagen.
We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Door de hoeveelheid werk in het magazijn, de koeriersbedrijven en de wegomstandigheden in de winter kan het echter voorkomen dat de verzending of bezorging van je pakketje iets langer duurt. Onze excuses voor dit ongemak. Hartelijk dank voor je begrip.

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieStandaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
België FlagBelgië Standaard levering PostNL€ 6,95€ 9,50
Parcelshop DPD€ 6,95niet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

Welke bezorgopties zijn er en wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden verschillende bezorgopties aan.

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieStandaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
België FlagBelgië Standaard levering PostNL€ 6,95€ 9,50
Parcelshop DPD€ 6,95niet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Voor SkiWebShop is geen land te ver. Je kunt kiezen voor een standaard verzending of express delivery. Je ontvangt per e-mail een track&trace-code waarmee je het pakket kunt volgen.

Je bestelling op je vakantieadres laten bezorgen, is ook mogelijk bij SkiWebShop! Wil je op het laatste moment nog een ski-jas bestellen of is je materiaal op wintersport kapot gegaan? Laat je bestelling naar je toe komen!

Wil je meer weten over de levertijden? Kijk dan in onderstaande tabel.

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieStandaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
België FlagBelgië Standaard levering PostNL€ 6,95€ 9,50
Parcelshop DPD€ 6,95niet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

SkiWebShop verlaten?Je kunt je winkelmand bewaren voor later!