Defecten

Mijn product is kapotgegaan, wat nu?

Is het product binnen 12 maanden na aankoop kapot gegaan? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Vergeet niet om een foto van de klacht mee te sturen. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Wat valt niet onder de garantie?

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. In de volgende gevallen is er geen sprake van een gegronde klacht:

  • Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
  • Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging
  • Beschadiging door ongeval-, sneeuw-, val- en/of stootschade.
  • Beschadiging door het niet aanhouden van de wasinstructies
  • Normale slijtage door gebruik
  • Vlekken die ontstaan zijn door gebruik
  • Naden die goed gestikt zijn, maar losse eindjes hebben
  • Verkleuringen en/of beschadigingen van het materiaal en/of product die ontstaan zijn door blootstelling aan (zon)licht en/of warmtebronnen
  • Schade door weersomstandigheden
  • Breng je aanpassingen aan het product (personaliseren, logo, bedrukken etc.), dan vervallen alle garanties

Bekijk ook onze algemene voorwaarden

 

 

SkiWebShop verlaten?Je kunt je winkelmand bewaren voor later!